054_Heidi_Aulikki_Puumalainen_Kerran_oli

TEOS-

ARPAJAISET

2021

Suomen Taideyhdistys hankkii jälleen vuoden 2021 aikana noin sata taideteosta arvottaviksi kaikkien kuluvan vuoden jäsenten kesken. Teoksiin voi tutustua täällä!

Niklas Ingelius (s. 1992): GRPGRP Weave, 2020

Nuorten taiteilijoiden apurahat

Enintään 35-vuotiaille, ammattiin valmistuneille taiteilijoille suunnattujen apurahojen haku on avoinna 1.5.–31.8.2021. Apurahan suuruus on 6 000 euroa ja se voidaan myöntää työskentely- tai kohdeapurahana, myös kuvataiteen jatko-opintoihin kotimaassa tai ulkomailla. Haku tapahtuu sähköisellä lomakkeella verkossa, linkki lomakkeeseen löytyy 1. toukokuuta alkaen täältä

maski-logo2.jpg

Haussa toiminnanjohtaja

Suomen Taideyhdistys etsii joukkoonsa toiminnanjohtajaa, joka toteuttaa tiiviissä yhteistyössä yhdistyksen hallituksen kanssa voimassa olevaa toiminta- ja viestintästrategiaa. Toimi on osa-aikainen. Lisätietoja tehtävästä antaa yhdistyksen puheenjohtaja Päivi Karttunen, puh. +358 40 529 2544. Soittoajat: 24.6. klo 11.00–12.00 ja 29.6. klo 15.00–17.00. Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen

8.8.2021 klo 12 mennessä osoitteeseen: puheenjohtaja@

suomentaideyhdistys.fi.

1-03_edited_edited_edited.jpg

Signe Tandefelt -apurahat

Taidekriitikoille suunnatut Edvard Richter -matka-apurahat muuttuvat vuonna 2021 Signe Tandefelt -apurahoiksi.  Apurahan tarkoituksena on tarjota mahdollisuus arvostelun tekemiseen tai arvostelijan ammattitaitoa lisäävään hankkeeseen. Lue juttu taidekirjoittamisesta ja Signe Tandefelt -apurahoista Taidepalstalta!