Mitä jäsenyys tarkoittaa?

Jäsenenä olet mukana tukemassa suomalaista kuvataide-elämää, saat tietoa taiteesta ja syvennät taiteen tuntemustasi. Voit osallistua yhdistyksen toimintaan ja ajankohtaisiin tapahtumiin sekä voittaa nykytaidetta itsellesi vuosittain järjestettävissä Teosarpajaisissa!

Lisäksi voit tilata Taide-lehden vuosikerran jäsenhinnalla lähettämällä meille viestiä.

JÄSENEDUT

​

• Vapaa pääsy Suomen Taideyhdistyksen järjestämiin näyttelyihin kaikkialla Suomessa

• Alennushintainen sisäänpääsy muihin Helsingin Taidehallin näyttelyihin

• Alennushintainen sisäänpääsy Taideyhdistyksen piirustusiltoihin ja taidetyöpajoihin

• Yhdistyksen vuosijulkaisu kotiin postitettuna

• Mahdollisuus tilata Taide-lehden vuosikerta jäsenhinnalla

• Kaikki jäsenet osallistuvat automaattisesti vuosittaisiin taideteosarpajaisiin

NÄIN LATAAT SÄHKÖISEN JÄSENKORTIN

​

• Lataa puhelimesi tai tablettisi sovelluskaupasta (App Store ja Google Play) appi nimeltä Gruppo ID. Lue lisää Gruppo ID:sta tästä: https://www.gruppo.fi/kayttoehdot.html

• Klikkaa lataamasi Gruppo ID appin REKISTERÖIDY -painiketta. Huom. käytä rekisteröityessäsi samaa sähköpostiosoitetta, johon saat yhdistykseltäsi tulevan jäsenpostin.

• Rekisteröitymisen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään linkki. Klikkaa linkkiä ja viimeistele rekisteröityminen asettamalla itsellesi salasana.

• Palaa Gruppo ID appiin ja klikkaa nyt KIRJAUDU -painiketta, syötä salasana. Suomen Taideyhdistyksen jäsenkortti tulee näkyviin.

Mikäli palvelu ei tunnista sähköpostiosoitettasi, ota yhteyttä Gruppon asiakaspalveluun tuki@gruppo.fi tai 050 402 3099. Jos sinulla ei ole älypuhelinta tai muuta laitetta, jolla voisit jatkossa käyttää sähköistä jäsenkorttia, ota yhteyttä yhdistyksen henkilökuntaan.

JÄSENILLE