Tervetuloa Taidepalstalle!

Taidepalsta on Suomen Taideyhdistyksen blogi, jossa julkaistaan haastatteluja ja artikkeleja nykytaiteesta, taiteen keräilystä sekä muista yhdistyksen toimintaan liittyvistä aiheista.

Uusimmassa jutussa tavataan neljä erilaista taidetta myyvää tai välittävää toimijaa, joilta voi hankkia taidetta kotiin verkon avulla. Mukana haastattelussa ovat Elina Hämäläinen Galleria Sculptorin Veistoskaupasta, Pia ja Patrik Edman taidekauppa Taikosta, Henna Harri Valokuvagalleria Hippolytestä sekä Katariina Lager Taidemaalariliitosta.

Taidepalstan kaikki artikkelit julkaistaan sekä suomeksi että ruotsiksi.

Juttuaiheiden tiimoilta voit olla yhteydessä yhdistyksen tuottajaan Katri Salmenoja, joka vastaa Taidepalstan sisällöstä: katri.salmenoja(a)suomentaideyhdistys.fi.

TAIDEPALSTA

Adress

c/o Helsingfors Konsthall

Nervandersgatan 3

00100 Helsingfors

(+358) 45 7731 4315

E-post

Den traditionsrika Finska Konstföreningen bildades redan 1846. Syftet var från första början att stöda finländsk bildkonst genom att köpa verk av konstnärerna. Föreningen delar också årligen ut stipendier och pris och arrangerar utställningar.