TPW2396_pieni_edited.jpg

TARJA PITKÄNEN-WALTER

Koronapandemia on tuonut aikataulumuutoksia Helsingin Taidehallin näyttelyohjelmistoon.

Suomen Taideyhdistyksen tuottama Tarja Pitkänen-Walterin näyttely Maalauksellisia mietteitä

siirtyy alkuvuoteen 2022.

Jussi Goman: New Beginning (2019) KUVA: Angel Gil

Vuoden 2020 palkitut

Suomen Taideyhdistys myöntää vuosittain toistakymmentä merkittävää taidepalkintoa. Tänä vuonna nuoren taiteilijan Dukaattipalkinnon sai Inma Herrera ja varttuneen taiteilijan tunnustuspalkinnon Radoslaw Gryta. Uransa keskivaiheilla oleville taiteilijoille jaettavista kymmenestä William Thuring -palkinnosta pääpalkinnon sai Jussi Goman.

maski-logo2.jpg

Croquis

Koronatilanteen johdosta piirustusiltoja ei toistaiseksi järjestetä. Seuraamme tilannetta ja tiedotamme jatkosta verkkosivuillamme keväällä. Jos haluat tilata sähköiset tiedotteemme piirustusilloista, lähetä meille viesti

Juha Menna: Joogamies (2016) KUVA: Titti Schulman

Taidetta verkosta

Taidepalstalla tutustutaan mahdollisuuksiin hankkia taidetta kotiin verkon välityksellä. Mukana ovat Galleria Sculptorin Veistoskauppa, Taiko, Valokuvagalleria Hippolyte ja Taidemaalariliitto.

YHTEYS

Osoite

c/o Helsingin Taidehalli

Nervanderinkatu 3

Puhelin

(+358) 45 7731 4315

Sähköposti

Vuonna 1846 perustettu Suomen Taideyhdistys tukee suomalaista kuvataidetta sekä edistää sen tuntemusta ja harrastusta. Yhdistys jakaa apurahoja ja palkintoja kuvataiteilijoille ja taidekirjoittajille, tuottaa näyttelyitä sekä arpoo vuosittain hankkimansa taideteokset jäsenten kesken.

Jussi Goman: New Beginning (2019) KUVA: Angel Gil