STRATEGIA

Strategia 2024–2028

​

Tulevalla strategiakaudella yhdistys pyrkii luomaan uusia toimintamuotoja jo olemassa olevien rinnalle. Yhdistys tavoittelee aktiivisen yhteistyöverkoston luomista ja ylläpitoa etsimällä potentiaalisia yhteistyökumppaneita. Yhdistyksen asiantuntijoiden ja hallituksen verkostot sekä yhteiskuntasuhteet hyödynnetään paremmin. Yhdistys lisää omaa vaikuttavuuttaan ja tunnettuuttaan erillisellä viestintä- ja markkinointistrategialla, joka huomioi myös jäsenpalvelujen kehittämisen. Strategiakaudella vahvistetaan yhdistyksen taloutta erilaisilla varainhankinnan keinoilla ja tasapainotetaan toiminnallinen jatkuvuus noudattamalla ennakoivaa talousstrategiaa.

Visio

​

Suomen Taideyhdistys – kuvataidekentän tunnettu, yleisöt ja taiteilijat rohkeasti yhdistävä vaikuttaja.

Strategiset tavoitteet

•  Tunnettuuden lisääminen

•  Vaikuttavuuden lisääminen

• Taloudellisen elinvoimaisuuden säilyttäminen ja vahvistaminen