Tervetuloa Taidepalstalle!

Taidepalsta on Suomen Taideyhdistyksen blogi, jossa julkaistaan haastatteluja ja artikkeleja nykytaiteesta, taiteen keräilystä sekä muista yhdistyksen toimintaan liittyvistä aiheista.

Uusimmassa jutussa tavataan neljä erilaista taidetta myyvää tai välittävää toimijaa, joilta voi hankkia taidetta kotiin verkon avulla. Mukana haastattelussa ovat Elina Hämäläinen Galleria Sculptorin Veistoskaupasta, Pia ja Patrik Edman taidekauppa Taikosta, Henna Harri Valokuvagalleria Hippolytestä sekä Katariina Lager Taidemaalariliitosta.

Taidepalstan kaikki artikkelit julkaistaan sekä suomeksi että ruotsiksi.

Juttuaiheiden tiimoilta voit olla yhteydessä yhdistyksen tuottajaan Katri Salmenoja, joka vastaa Taidepalstan sisällöstä: katri.salmenoja(a)suomentaideyhdistys.fi.

TAIDEPALSTA

YHTEYS

Osoite

c/o Helsingin Taidehalli

Nervanderinkatu 3

Puhelin

(+358) 45 7731 4315

Sähköposti

Vuonna 1846 perustetun Suomen Taideyhdistyksen tarkoituksena on suomalaisen kuvataiteen tukeminen sekä sen tuntemuksen ja harrastuksen edistäminen. Yhdistys toteuttaa tarkoitustaan mm. jakamalla vuosittain apurahoja ja palkintoja kuvataiteilijoille ja taidearvostelijoille.