TEOS-

ARPAJAISET

Mukana vuosittain noin 100 teosta

Suomen Taideyhdistys arpoo vuosittain jäsentensä kesken noin sata vuoden aikana hankkimaansa, kotimaista nykytaidetta edustavaa taideteosta. Arvontaan osallistuminen edellyttää jäsenmaksun maksamista viimeistään 15. joulukuuta. Kuluneen vuoden arpajaisvoittajat julkistetaan seuraavan vuoden alussa.

Vuoden 2023 arpajaisteokset löytyvät täältä. Arpajaisvoitoiksi hankittuja teoksia ja niiden tekijöitä esitellään myös Suomen Taideyhdistyksen Instagramissa.

Henkilötietojen käsittelyä koskevan uuden tietosuojalain myötä Suomen Taideyhdistys ei enää julkaise arpajaisvoittajien nimiä verkkosivuillaan. Voittajiin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti. Tiedustelut puh. (+358) 45 7731 4315 tai info(a)suomentaideyhdistys.fi.